close

Lie to me, say that you need me
就說謊騙我吧 說你需要我 
That's what I wanna hear 
這是我現在超渴望聽到的話
That is what, what makes me happy
只有那些善意的謊言才能讓我好受一點 
Hoping you'll be near 
我多麼希望現在你就在身邊陪著我
All this time, how could I know
過去那些美麗的時光已經不在了 
Within these walls, I can feel you 
即使我們之間有重重阻隔 但是我還是可以感覺得到你

Another day goes by, will never know just wonder why
一天又一天過去 但是我永遠都不會知道為什麼 
You made me feel good, made me smile 
你曾經讓我很開心 逗我微笑
I see it now, and I, can say it's gone
但是我看透了 我知道一切都過去了 
That would be a lie 
我們之間只會變成一個笑話
Cannot control this, this thing called love 
但是我沒辦法克制 那個叫愛的東西

You must think, how can this be
你一定會想 怎麼事情會發展成這種地步 
You don't really know me
但是你一點都不了解我 
I can't tell, this ain't the time
我只能說 我們彼此在錯的時間認識對的人 
You'll never be mine
你永遠都不會屬於我的 
What can I say, something 'bout my life
已經沒什麼好說的了 
I just lost again 
我已經崩潰了


Another day goes by, will never know just wonder why
一天又一天過去 但是我永遠都不會知道為什麼
You made me feel good, made me smile
你曾經讓我很開心 逗我微笑 
I see it now, and I, can say it's gone
但是我看透了 我知道一切都過去了 
That would be a lie
我們之間只會變成一個笑話 
Cannot control this, this thing called love
但是我沒辦法克制那個叫愛的東西 

Always have to move on
日子還是要過 
To leave it all behind 
只好把煩惱拋到九霄雲外
Go along with time
然後跟著時間混沌地走下去


Another day goes by, will never know just wonder why
一天又一天過去 但是我永遠都不會知道為什麼 
You made me feel good, made me smile
你曾經讓我很開心 逗我微笑 
I see it now, and I, can say it's gone 
但是我看透了 我知道一切都過去了
That would be a lie 
我們之間只會變成一個笑話
Cannot control this, this thing called love

但是我沒辦法克制那個叫愛的東西


轉載來自 ※Http://www.mojim.com 魔鏡歌詞網

arrow
arrow
    全站熱搜

    jumbowind 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()